BERSUA JUGA

18 October 2010




Salam..akhirnya aku mengupdatekan juga blog aku ni.setelah rasa terkilan dia hati ni dah beransur hilang...
Sebenarnya...semasa aku mengandung dulu aku dah berangan untuk breastfeed.aku nak jadi macam kawan aku katy.dia juga photographer macam aku.tapi dia boleh braestfeed.kire dia idola aku la.so aku nak lah berkongsi pengalaman dan mencoret sepatah kata kat blog ni sebagai kenangan pasal BF.tapi rezeki tak de untuk anak aku ADANY.sbb tu aku merajuk kejap ngan blog ni.tapi x pe start hari ni aku akan bersama blog ni balik.

0 comments: