Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

POSE UMAH MERTUA

28 August 2009


Sebelum nak balik ni aku teringat yang esok aku akan balik kampung suami ku .berpuase umah mak mertua. 1st time ni nak pose umah mertua. Cam ner yer diaorg berbuke, aku tanya husband aku dia cakap kat kg dia berbuka cam biase jer.makan nasi juga.Tapi lauk x la banyak. Nak sahur lak satu hal, aku kena la bangun awal kan tolong mak mertua aku masak. Ape yang aku nak tolong yer. Takut x terjaga jer ni. Tapi setakat ni x pernah miss lagi sahur,bangun on the time. Harap2 best la kan. Dapat la aku lepaskan rindu aku kat kampung aku. Dah lame aku x pose kat kampung.dapat pose kat kampung pun selalunya sehari jer,hari buat lemang. Start aku merantau thn 2000 sampai sekarang,lama juga tu, Mak i miss u so much. Mak masak ape la hari ni yer. Mak aku dah lame x masak,coz dia wat operation x blh berdiri lame2 sgt.dia just tolong ayah potong bawang jer. Nak balik kampung la..

0 comments: