BISKUT RAYA

01 September 2009




Tahun ni aku 1st nak raye ngan suami ni.hehehe cam enr rase kan, dah ade kawna nak jalan raye,klu x anak2 buah yang jadi mansa kena teman g jalan beraya. Tahun ni aku ingat nka buat biskut raya. sblm ni x pernah buat langsung. Tahun ni nak bagi husband aku rasa biskut raya yang aku buat sendiri. Nak bagi mak mertua rase sikit.aku dah ade dah senarai biskut yang nak di buat.setakat ni ade 7 jenis,huhuhu dapat x siapkan yer. Husband aku pun semangat nak buat ,dia suruh buat hari minggu dia nak buat juga. Sabtu baru ni pegi beli oven, mixer ngan penimbang.dah ade barang tu kat umah,lagi x saba nak buat biskut raya ni,hehehehe. Kawan2 jemput la datang umah raya ni yer.

0 comments: