RAMADHAN 1430H

27 August 2009

Salam,21/08/09 adalah tarikh yang x akan aku lupakan,coz itulah 1st time aku bangun masak sahur untuk suami ku,dah la kat 7-8 tahun juga x bangun sahur,maklum lah dok bujang. Aku bangun seawal 4.30 pagi,nasib baik senang jer bgn. Pagi tu aku dapat rasakan, mcm ni lah agaknye mak aku rasa masa nak buat sahur unutk ayah ngan adik beradik aku masa kecik2 dulukan. Tak rasa penat, sbb tahu tanggungjawab. Pagi tu aku x masak byk pun,just panaskan lauk ngan tambah ikan goreng jer. Suami ku x byk peel,dia cakap masa 2 jenis lauk dah ler,asalkan ade ikan & sayur dah cukup.so aku ape lagi...buat ape yg senang jer lah,hehehe.
Itu time sahur,satu hal lak nak masak unutk berbuka, dari petang smlm pikir nak masak ape yer.. pagi sabtu tu pegi pasar beli tulang lembu ngan ikan jer. Ape lagi balaik masak la sup tulang,suami ku mmg suka sup. senang jer. Pastu goreng ikan. x tau la ape rasa yer,dah la pose x dpt nak rasa,klu sup termasin nak wat ape yer. dah la 1st time masak berbuka untuk suami tercinta. Tapi nasib baik sedap.heheheh (suami ku yang kata).
Dalam kul 6 kami pegi bazar,beli kuih kegemaran masing2,aku suke makan murtabak,suami ku suka makan karipap.
Balik umah tunggu waktu berbuka. best tau time berbuka ade kawan...x lah mcm dulu asyik berbuka sorang2 jer. hihihihi... i love u hubby

0 comments: