Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

BISKUT RAYA 1st EDITION

08 September 2009

Tahun ni raya aku rasa cam lebih meriah & bermakna bagi aku,ye la kan 1st time raya ngan suami. dan tahun ni juga aku buat biskut raya sendiri x oder pun kat sape2, saje je aku nak try buat biskut raya. Nak bagi suami rasa biskut raya air tangan isteri sendiri hehehe.
Cuti 3 hari baru ni aku start buat biskut raya ngan husband aku. masing2 semangat betul, Serenok buat biskut same2 ni,tapi husband aku just jadi pembantu jer,dia tukang bakar ngan hias2 biskut,x pe lah yang penting dia tolong, x de la rase penat sorang2 kan. baru 3 jenis aku buat ade lagi 4 jenis yang aku plan nak buat.Sempat ke tak yer.

Biskut Iris ( 1st aku buat)


Biskut Sarang Semut (mak aku paling suke ni)


Snow Almond (orang Selalu Buat bulat,tapi aku suke wat 4 segi)



Biskut Hangus........1st time bakar kan,biase la,x pandai lagi nak bakar.suhu pun x tau nak agak lagi. Tapi x pe,kan orang cakap belajar melalui kesilapan akan jadi lebih bijak.heheheh.

0 comments: