Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Gambar kawin dalam pembikinan

04 September 2009



antara gambar yang aku ngah edit

"Mane gambar kawin nak tengok"-itu lah yang selalu kawan2 ngan saudara mara aku tanya.aku jawab la tak siap lagi. Bukannye ape malas nak edit,pastu nak anta cuci,dah lame aku x cuci gambar ni.Hari ni aku x tau lah mane dtgnye mood aku ni,aku edit gamabr,dapat la dlaam 60 keping.itu pun aku edit gamabr posing aku jer,lom lagi yang kandid ngan yang tah ape2. Banyak tau gambar aku ade la dalam 1000 keping tuk 2 majlis,sape nak edit tu, aku juga. Aku kena siapkan juga sebelum raya ni,nnt time raya balaik kampung sure diaorg tanya punye. mane yang mampu jer aku akan edit. Doa2kan lah agar aku dpt siapkan semuanye yer.

0 comments: