Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SYAWAL 1430H

28 September 2009

SALAM
Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin
Alhamdulillah, aku bersyukur sgt dapat meraikan hari raya aidilfitri tahun. Dah lepas seminggu beraya ni malas rase nak keje.mood raya ade lagi ni.Open house pun x byk pegi lagi,hehehhe. Time ni makan free je lah yer.Raya tahun ni sgt berbeza dari sebelum ni,banyak sangat bezanya.x terkira lah. kat bawah ni aku senaraikan sikit perbezaan nye:

ini je perkara yang aku ingat beza raya dulu ngan sekarang. Tapi raya tahun ni memang aku x akan lupekan. Memang best sangat.tapi ade 1 benda aku x buat raya baru ni,tangkap gambar family,aku betul2 sibuk.penat pun ade.Nasib baik aku sempat gak snap gamabr aku ngan husband aku.hehehe itu yang penting tu.


Baju raya same colour ngan cat umah tu.

di pagi syawal

0 comments: