DAH CUKUP 2 DOZEN

30 September 2009




Tiba2 lak terasa rindu kat budak ni. Ini lah cucu2 mak aku,semuanya ade 24 orang .dah cukup 2 dozen kan.BIG FAMILY.Kalau balik kampung diaorg x de sunyi jer rasa. Kalau diaorg ade baru best.leh gaduh2 & usik diaorg nangis. Ayah aku selalu cakap "cucu2 yang suke mencuci".diaorg suke usik barang2 ayah aku.tiap kali diorg balaik kampung ade je barang ayah aku yang rosak.dulu ade itik kat umah mak aku,diorg kejar itik tu samapai patah pinggang,dah mati itik tu.Ikan dalam kolam ayah aku pun x kan kuar kalau diaorg balik,.macam di masukkan dlm kolam tu.hihihihi.rindu sangat.macam2 ragam ade.kalau diorg dah besar nnt mesti dah x bestkan.time besar2 ni jer best kacau diorg.x sabar nak balaik kampung lagi ni jumpe diaorg.miss u all so much

0 comments: