Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

DIA KENA TINGGAL LAGI

10 October 2009

EKSPO PECIPTA 2009

Hari ni aku ade kat convention centre KLCC. kena out station da. Aku kat sini dah 3 hari dah,dari hari kamis lagi.Ade ekspo kat sini kena cover. Dah la diaorg bagi keje last minit,geram tul.Sepatut nya hari rabu dah kena gerak.tapi kiteorg malas nak g awal, x buat preparation ape2 lagi. Aku g ngan Syawal ngan Pit. Hari kamis tu kul 6 pagi aku dah gerak dari umah, dia anta aku.cian dia pagi2 dah kenal bangun awal. dah la kena tinggal
Selalu husband yang g out station tinggalkan wife, tapi aku sebaliknya.tinggalkan husband lak. Pas kawin ni,dia selalu kena tinggal. Tapi nasib baik dia paham keje aku,dia x kisah sgt.Lagi pun sblm kawin aku dah bgtau dia yang keje aku macam ni,mcam tu,klu dia x leh terima cara aku keje x yah la nak teruskan hubungan.Tapi dia akan cube paham dan akan terus bg sokongan kat aku.time kasih sayang.
Aku rasa rindu sgt kat dia,tak pernah rasa macam ni sblm ni.Dia pun ckp dia rindu benor ngan aku.bknnye x pernah kena tinggal.Kawan aku cakap Kasih sayang aku ngan dia makin bertambah la tu,sbb tu asyik teringat jer.huhuhuhu .ye ke? Time rehat hari jumaat aku g jln2 sorang2 kat KLCC.aku terlalu lah kat kedai yang jual hadiah2.So ape lagi time tu lah tergerak hati aku nak beli hadiah kat dia.hehehe,aku beli kad wish miss so much ngan tabung. Aku beli tabung tu sebagai simbolik tanda sayang dia kat aku.aku ckp kat dia.klu rasa rindu atau sayang kat aku masuk duit dlm tabung tu .Kalau rasa marah atau x suka kuarkan duit dari dalam tu.Lama2 aku leh tengok kaish syang dia kat aku tu makin kurang ke makin banyak.hehehe.

0 comments: