Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

BERAKHIRNYA TAHUN 2009

31 December 2009


Hari ni hari terakhir dalam tahun 2009. Esok dah masuk tahun 2010.bertambah lah umur aku yer. Tahun ni merupakan tahun yang paling bahagia bagi aku.Tahun yang amat bermkana dalam hidup ku.Pelbagai dugaan dan rintangan yang aku hadapi,ade yang best ade yang tak best.
Aku akan sentiasa menginngati peristiwa besar yang aku lalui tahun ni,utk aku jadikan pedoman tahun depan dan ia akan memberikan petunjuk kepada ku untuk,menatap kehudupan masa depan dengan lebih sempurna.PErkara yang paling bermakna dalam hidup ku tahun ni aku menjadi isteri kepada En.Khairudin. Memang tak disangka betul jodoh aku ngan dia.Bercinta ngan orang lain,kawin ngan org lain.itu lah dinamakan jodoh kan.I LOVE U HUBBY.
Tahun ni juga,aku dosahkan yang aku bakal menjadi MAMA.......Best sgt rasenye.... Tahun ni juga aku telah di sahkan jawatan tetap sebagai ahli fotografi UPSI.alhamdulillah....
Aku harap tahun depan kehidupan aku kan bertambah bahagia,lebih maju,lebih banyak kejayaan.Azam tahun baru 2010 nak pastikan DIA berenti merokok 100% ......tak leh ngelat2 curi merokok lagi dah...jaga ye EN.KHAIRUDIN...mase mu bersama sebatang rokok akan berakhir jua. Pastu Azam aku tahun depan pastikan aku sentiasa rajin menjalankan tugas.....(skrg malas sikit jer)...... Aku juga berazam akan menjadi Seorg mama yang baik hati,friendly ngan baby...dan macam2 lagi (insyaallah).
Esok Hari jadi DIA ni,nak buat kejutan ape yer.....tak tau la,nak beli hadiah,DIA tak bagi,DIA suruh simpan duit untuk baby nnt.Nanti klu ade duit lebih aku nak beli juga hadiah utk dia.Kalau dah beli mesti DIA tak marah kan..... HAPPY BIRTHDAY HUBBY....mmmuuaahh

0 comments: