Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PEMBAWAKAN BUDAK ATAU PERASAAN AKU JER

06 April 2010


Emm hari ni hari x de mood sedunia.....nape tah tibe2 jer x de mood, Malam tadi leps maghrib aku baring2 atas katil saje nak rehatkan badan kejap...tup2 tertido x sedar langsung sampai la my hubby kejutkan dlm kul 9 lebih kot, agaknye dia lapa sbb tu kejutkan aku ,hehehhe aku lom masak lagi,tapi mata ni berat sgt & badan pun rasa malas sgt nak bgn...aku tersedar kejap pastu tido balik...hubby kejut lg dlm setengah jam kot .still tak leh bgn cian hubby. aku lena balik sampai lah aku terkejut bunyi org ketuk kuali, sah hubby ngah masak tu. cian pulak aku dengar.tapi badan ni still x nak bgn nak baring jer. Tibe2 rase nak g bilik air lak.terus bgn.ngendap kat dapur hubby ngah masak....sllnya pas balik keje aku terus masak,ptg smlm aku mmg nak masak pun tapi blk dari keje tu utk mkn petang aku buat burger dulu.kot2 hubby blk cepat nnt x siap lak dia nak mkn.aku kupas lah bawang ngan ape yg patut utk masak mkn mlm sambil masak burger tu...aku plan nak masak sardin jer ,bahn2 semua dah tersedai utk di masak, sbb tu senang jer hubby masak,tumis bawang masukkan sardin.dah siap.
Lepas aku bgn dari tido tu dlm kul 10 aku kuar bilik baring lak kat sofa....aku langsung x tegur hubby kat dapur.tgk muka dia pun rase menyampah lak, nape tah ternampak rokok dia atas meja dia mcm nak campak buang jer.aku cube la lawan perasaan aku nak cakap ngan dia tapi x boleh.rase menyampah sangat2 klu budak kecik aku dah cubit2 tampo2 jer. eii nape yer. cian aku tgk hubby mlm tadi dia x de kawan nak borak, dia tgk aku diam jer dia pun x tegur aku. Dia ajak aku mkn aku g marah lak,cakap aku dah kenyang. terdiam dia tgk aku marah...dlm hati aku rase kesian dan aku tya diri aku nape aku g marah dia, dia ajak mkn jer. tapi aku still rase nak marah juga. Ape lak jadi ngan aku ni....sampai ke sudah aku x tegur dia.dia tya aku hanya geleng dan angguk jer. Sampai lah pagi ni.aku tak cakap ngan dia pun, dia jer yg tanya. aku still geleng ngan angguk jer.......Nape yer aku jadi mcm ni. Aku dah cube lawan perasaan, tapi x boleh. Aku harap sgt dia paham mood aku skrg yg x berapa stabil ni.....Jangan la dia terasa sgt.....hubby i love u...

1 comments:

I am Nad said...

biasa la 2..pembawakan budak..
harap abg din faham...
xlame je lagi...pasni dah xemo lagi
kan?kan?