Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Luahan Perasaan Seorang yang Bergelar Isteri

05 February 2010



Salam....hehehhe dah lame x mencarut kat blog ni.Bukan malas cume x de mood jer nak mencarut ape. Lagi pun skrg kepala otak ni dah x pikir dah pasal blog atau ape2.Skrg asyik pikir pasal baby jer.Asyik menghitung hari jer nak jumpe ngan baby.Almaklumlahkan 1st baby.mesti excited sikit kan.Aku rase semua rasa macam tu akn.
HARI ni dah genap 8 bulan 7 hari aku menjadi isteri kepada MR.KHAIRUDIN.rase macam baru jer kawin,rupenye dah lame yer.Syukur sepanjang kami bersame menempuh alam berumah tangga ni tiade lagi masalah yang timbul,Gaduh2 manja tu biase lah kan.Semua nye aku rase aku yang mule dulu.Bukan nye ape nak tarik perhatian dia.Bile x tau nak buat ape aku pikir ler nak kacau dia ape yer.hehehe,dapat tarik telinga dia pun x pe dah.asalkan dpt hilangkan bosan.pastu mule lah gaduh2 manje.huhuhuhu.i love u hubby.
Betul lah orang katakan selalunya kite akan dpat jodoh ngan orang yang tak same ngan kite,cam aku ngan dia mmg lain sangat.kalau nak ikutkan memang banyak perbezaan antara kami.Tapi still leh together sampai sekarang. Yang paling ketaranya aku ni banyak cakap,dia lak pendiam,aku suke jalan dia suke dok umah,aku ganas dia lemah lembut jer, macam2 lagi lah. Kadang2 kawan2 & saudara mara ade gak tanya macam mane aku leh sangkut ngan dia.Lain sangat aku ngan dia.ade gak diaorg tanya,dia x cakap ke ngan aku.hehehe aku gelak jer lah,kalau nak ikut kan,aku rase aku ngan dia lagi banyak dia cakap dari aku.Time paling best bile dia membebel,hehehe bayangkan org pendiam membebel, mule2 kawin dulu terkejut juga dengar dia bebel,nak ketawa pun ade. Aku dengar jer dia bebel,bile dia berenti bebel aku terus ketawa.merah lah muke dia,malu sebab cakap banyak, Sbb tu sampai sekarang aku suke buat dia marah nak dengar dia membebel. Sekarang kakak aku tumpang umah aku dah 2 bulan,kakak aku pun cakap,time bile din bercakap,jarang dengar suara dia.hehehehe.A-on...A-on...(name manja) miss u so much.
Ape sahaja kelebihan atau kekurangan dia aku bersyukur sangat di jodohkan dengan dia. Aku berharap jodoh aku ngan dia akan berkekalan hingga akhir hayat. Dialah penawar hidup ku sekarang.ayat yang aku takkan lupe sampai bile2 time aku mengandung ni dia selalu cakap "Ala cian nye ayang ni,ayang penat yer,ayang rehat la, baring dalam bilik ngan baby yer, kalau nak ape2 panggil abg yer" ayat ni yang buat aku lemah.klu ikut kan dia,aku tak buat keje umah pun tak pe,dia x nak aku penat,dia takut baby tak sihat. Tapi aku x de la sekejam itu.Takkan semua keje dia nak buatkan ,kesian juga dia pun mesti penat keje kan.
I Love U So Much sayang.Tiada siapa yang dpat mengganti kehadiran mu dalam hidup ku.

0 comments: