SETAHUN BERSAMA

31 May 2010




TANGGAL 29/5/10 adalah hari ulang tahun perkahwinan pertama ku........syukur alhamdulillah kerana rumahtangga yang aku dan dia lalui sudah setahun berlalu.Aku sgt bahagia dengan dia.Walaupun aku dan dia sangat berbeza....kami tak penah bergaduh...cume aku jer yg selalu meraju.hehehe
Ulang tahun kami sangat bermakna kali ni kerana ,kami akan dikurniakan anak tak lame lagi....huhuhu 27 days to go...dah tak lame dah kan.....menanti penuh debaran.kami tak de bagi2 hadiah pun coz...hadiah yg dalam perut ni lebih bernilai dari yang lain. Kami cume sambut ngan bacaan yasin bersama malam tu...than esoknye...makan besar sikit ajak kak ju makan kat rumah..ade la bakar2 ikan sikit.....Sebenarnya kami dah plan nak sambut kat PD sempena reunion budak2 photo...tapi aku tak sihat...selsema dan batuk...suara pun x berapa nak ade...aku dah tempah baju kat adik aku utk g PD..tapi ape kan daya...kite merancang Tuhan yg menentukan.
So sambut jer kat umah......
Aku rasa macam baru jer kawin kan.rupenya dah setahun,cepat betul masa berlalu....dah setahun kawin ni aku dah kenal sikit luar dalam dia...aku dah tau ape yg dia suka...ape yg dia tak suke...dan yg paling best..dia dah tau dah aku ni org yg macam mane,hehehehe.....nasib ler yoep dpt bini mcm ni....
Kadang2 terpikir juga....cam ner ler aku leh kawin ngan dia..mmg tak disangka betul.kadang2 aku dok termenung sorang terpandang muka dia...nak tergelak pun ade,hehehehe.dia lah suami ku dunia akhirat....love u honey.

0 comments: