3HARI 2MALAM

01 June 2010

baru ni cuti 3 hari yg sgt bosan bg ku.dah ler ape yg dirancang langsung tak menjadi.....dok kat umah jer melayan tv dan hubby


hari jumaat 28/5--hubby keje
-kena la dok umah sorang2
-pagi tu basuh kain barut dan cawat baby ngan baju baru yg nak pakai esok...kononnye la.berangan lebih.
-tengahari masak (coz jap g haubby blk nak mkn)hari tu masak lemak pucuk ngan ikan goreng jer.kak ju bg tom yam.
-petang tu tido la,nak buat pe gi
-malam...baca yasin ngan hubby sempena 1st annyversary
-tido

hari sabtu 29/5 -hubby x keje
-kuar umah awal...sbb nak g pasar beli ayam pencen ngan ikan keli
-jemput kak ju & family dtg mkn kat umah,kononnye celabrate annyversary la kan
masak lemak ayam pencen ,bakar ikan keli nagn sambal tahu.ade sikit ulam2.
-petang tu tido ler,dah penat membakar ikan,dah le x sihat
-bgn kul 4.30 nak g pasar malam konon...dah siap2 hujan lak turun.tunggu sampai hujan berenti kul 6.30 baru berenti peg la juga.beli sate ngan nasi kerabu jer
-malam tgk tv jer lah

Hari ahad 30/5-hubby x keje
-bgn pagi tu lambat sgt...sbb tak siahat kan,bgn pun sbb lapo.masak cokodok utk hubby..teman masak nasi goreng jer
-oleh sbb badan x sihat...kiteorg mkn kat lar jer,mkn nasi berani gam.
-petang tu tido lagi...huhuhu.bgn tido rase lapa lak.maska megi tom yam.hubby ngan mmebakar sampah kat luar umah
-mlm kena la masak...masak simple jer ikan masin masak asam
-tido


cuti yg paling membosan kan.

0 comments: