Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

DRIVE BERSAMA BABY

03 June 2010




HAHAHA...dia atas ni adelah photo peyot aku yg dah masuk 9 bulan..
beginai lah rupe peyot aku ketika aku drive.....baby pun tolong aku drive juga...
dah tak boleh nak buat ape dah....nak tolak kerusi kebelakang,kaki kau pendek tak sampai nak tekan pedal....so terpaksa lah tahan juga.nak drive jauh dah x lalu dah,drive g keje ok la,x sampai 10 minit dah sampai opis.
Aku suruh HB tukar stereng yg kecik..dia x nak..buat pe nak buang duit,tak sampai sebulan lagi dah,peyot tu kempis la balik.aku ikut jer lah kan.
Aku cume nak saran kan kepada toke2 buat kete...tolong la buat stereng kete kecik jer.x yah lah besar2 gedabak mcm kete kesayangan ku ini....harap maklum yer HB...tolong bg tau kat bos PROTON yer,kecikkan stereng tu yer.

0 comments: