Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SEPATU MAMA

03 June 2010


Hari ini adalah hari terajin aku memblog....rajin la hari ni jer termasuk ni 2 cite baru aku post,hahaha banyak la tu kan.dari hari lain sebulan sekali jer.
SEPATU MAMA...hehehe merujuk kepada photo kat atas tu .itu la sliper yg aku usung ke sane kesini bersame baby hampir 7 bulan.Kasut Jenama BATA yang berharga (RM23 ade offer time beli tu)......walaupun kasut ni sangat buruk..tapi sgt serasi ngan kaki aku..ye lah kasut ni jer,aku leh pakai.ade gak aku beli kasut CROCS yang ringan dan lembut di pakai...tetapi kaki yang makin bulat sekarang tak boleh nak pakai kasut yg mahal2...(RM49....mahal sgt bg ku).kalau pakai jer kaki jadi bengkak sgt..
bukan nak cakap lah kan, anak aku seorg yg sgt penjimat...dia mcm memahami kemampuan mama & papa dia.Dari mula aku preggy.baby tak pernah meragam,baby x pernah minta yg bukan2.Dari 2 bulan sampai 6 bulan..Mama dia cume leh makna kat umah jer.makanan kat kedai tak leh masuk.Dia nak Mama dia berjimat lah kan.Baik anak Mama ni.Mama x de mabuk2.sihat sgt.so x de lah sll nak kena g klinik selalu.sampai org x tau Mama ngan pregnant.ye lah,buat keje cam biase jer.leh lagi kehulur ke hilir ngan kamera.naik turun tangga audi.boleh berdiri 2 jam dlm dewan sitc.Sayang Baby.Samapi kasut pun dia x nak tukar kasut lain..tapi kasut ni mcm dah hampir nazak dah.harap2 sempat lah kan pakai sampai bersalin dan sampai baby dpt tgk kasut yg Mama paka mase mengusung baby......

0 comments: